Често задавани въпроси

 1. Платена ли е платформата?

Не! Платформата е безплатна сега и за в бъдеще за всичките си потребители - както за фирмите и ремонтните специалисти, така и за потребителите, имащи нещо за ремонт!

 

2. Как работи тази платформа за потребителите?

  • Когато някой се нуждае от ремонт, има два варианта за ползване на платформата:

  • От меню Търсене на специалист (професионалист) намира подходящи според него специалисти в подходящ район и се свързва директно с един или няколко от тях;

  • Избира меню Запитване за ремонт и попълва формата за запитване със задължителните атрибути, след което направената по този начин заявка се визуализира като обява. Имайте предвид, че по този начин Вие дефакто се регистрирате и получавате личен профил в платформата. Чрез този профил потребителят, който търси специалист за своя ремонт, може да следи развитието на направените Запитвания, да публикува нови Запитвания за ремонт, да кореспондира с избрани от него ремонтни специалисти и т.н.

 

  • Когато някой професионалист иска да регистрира свой сервиз или вид ремонтна услуга:

  • Необходимо е първо да се регистрира в платформата като потребител;

  • След успешна регистрация търсещите ремонт потребители и професионалистите получават лични профили. В своя профил ремонтният специалист или фирма може да добавя сервизни обекти или извършвани от него ремонтни дейности и те да се визуализират в каталога на платформата VsichkiRemonti.bg, също така може да търси в постоянно обновяващ се каталог със Запитвания за ремонти, които да отсява по различни критерии в зависимост от своите умения и т.н. Чрез своите профили Професионалистите и фирмите за ремонти могат също така да отправят Запитвания за ремонт до свои колеги, като по този начин е възможно да се търсят подизпълнители за извършването на големи ремонти или съдружия за специфични ремонтни дейности.

Нашата интернет платформа VsichkiRemonti.bg постоянно ще бъде обновявана в зависимост от установените нужди на нашите потребители, затова ние Ви препоръчваме да се регистрирате, за да можете да се възползвате изцяло от добавяните от нас нови възможности!

 

3. Трябва ли задължително да се регистрирам?

Когато просто разглеждате каталога ни с професионалисти и техните профили, Вие можете да виждате техните данни и ако желаете – да се свържете директно с тях без да е необходима регистрация.

Регистрацията е наложителна в два случая:

  • Ако искате да впишете в каталога с професионалисти Вашата фирма или Вашата ремонтна услуга;
  • Ако имате нужда от ремонт и искате да изпратите Запитване до избрани професионалисти чрез платформата ни за ремонти.


4. Как да се регистрирате?

Регистрацията става от големия червен бутон ИСКАМ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, който се намира на главната страница в сайта или като кликнете върху надписа Регистрация в синьото поле отгоре вдясно, което можете да намерите на всички страници на сайта.

След регистрацията си Вие получавате личен профил, от където можете да извършвате различни полезни операции, като например:

  • ако сте ремонтна фирма или специалист, можете да следите наличните и да добавяте още свои ремонтни обекти; можете да търсите по различни критерии Запитвания за ремонт, които отговарят на Вашите умения и предпочитания, и да им изпращате оферти, и др.;

  • ако сте потребител, търсещ ремонтни услуги, можете да следите развитието на вече направени от Вас Запитвания и да добавяте нови.

 

Тъй като платформата VsichkiRemonti.bg постоянно ще бъде обновявана в зависимост от установените нужди на нашите потребители, то ние Ви препоръчваме да се регистрирате, за да можете да се възползвате изцяло от добавяните от нас нови възможности!

 

5. Как да регистрирам сервизните си обекти или ремонтните дейности, които извършвам?

Добавянето на ремонтна услуга/сервизен обект е възможно единствено за регистрираните потребители. Ето защо, за да започнете да въвеждате ремонтна услуга/сервизен обект, е необходимо да преминете през формата ни за регистрация. Това става от големия червен бутон ИСКАМ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, който се намира на главната страница в сайта или като кликнете върху надписа Регистрация в синьото поле отгоре вдясно, което можете да намерите на всички страници на сайта.

Добавянето на една ремонтна услуга отнема около 5 минути. Разгледайте внимателно всички стъпки (раздели), от които се състои създаването на един сервиз или ремонтна дейност (стъпките са менюта, които намират над полетата за попълване на данни) и попълнете вярно и коректно информацията, която искате да е достъпна за потребителите. Обърнете внимание на раздела Мета данни – той е важен за по-лесното Ви откриване като сервиз или специалист не само в нашата платформа, но и в търсачките.

 

6. Как да търся в Запитванията за ремонт?

За да търсите в постоянно обновяващия се каталог със Запитвания за ремонт, Вие трябва да имате създаден профил в платформата ни. Такъв профил ще получите когато се регистрирате в нашия сайт. Това става по два начина: 1) от големия червен бутон ИСКАМ ДА СЕ РЕГИСТРИРАМ, който се намира на главната страница в сайта или 2) като кликнете върху надписа Регистрация в синьото поле отгоре вдясно, което можете да намерите на всички страници на сайта.

 

7. Защо изобщо е необходимо да се потвърждава регистрацията ми чрез моя и-мейл?

Това е нужно, за да предпазите по-добре Вашия профил във VsichkiRemonti.bg и да можем ние да общуваме с Вас при необходимост - например ако не успеете да влезете в профила си, ако искате да смените паролата си, ако някога забравите текущата си парола и др. Също така по този начин се уверяваме, че Вашият имейл адрес е валиден и е Ваша собственост.

 

8. Попълних формата за регистрация, но не получих и-мейл за потвърждение. Какво да направя?

Като начало проверете, моля, филтрите си за нежелана поща, за да се уверите, че и-мейлът за потвърждение е преминал успешно през тях. Ако не е – преместете го в пощенската кутия и се уверете, че адресът на VsichkiRemonti.bg е сред доверените Ви адреси и контакти.

Ако причината не е тази, моля, свържете се с нас чрез формата ни за контакт, която се намира в меню "За контакти" най-отдолу на всяка страница от платформата.

 

9. Забравих си паролата. Как да вляза в профила си?

Кликнете върху надписа „Вход“, който се изписва горе вдясно на всяка страница от сайта. След това потърсете под формата за вход надпис „Забравили сте си паролата? – Инструкции“. Кликнете върху него и след това е ясно.

 

10. Предлагам специфични ремонтни услуги, които не са изброени в платформата. Какво да направя?

Благодарим Ви, че отделяте време да споделите с нас! Във VsichkiRemonti.bg се стремим непрекъснато да подобряваме пълнотата на данните и качеството на обслужване. Ако има някаква информация, която трябва да се актуализира или допълни, кликнете върху "За контакти" (най-отдолу в менютата) и попълнете формата ни за връзка с потребителите. Ние ще осъществим контакт с Вас възможно най-скоро. Екипът ни ще прегледа Вашето искане и ще получите имейл, след като молбата ви е била обработена.

 

11. Как да рекламирам в платформата?

Ако искате да рекламирате във VsichkiRemonti.bg, е необходимо да ни изпратите във формата за контакт съобщение, изразяващо Вашето желание и данни за контакт, и ние ще се свържем с Вас възможно най-бързо.

 

12. Не намирам отговор на въпроса си тук. Как да се свържа с Вас?

Благодарим Ви, че искате да се свържете с нас! За тази цел попълнете формата отдолу. 

Изпратете ни съобщение

Маркираните полета (*) задължително се попълват.

Къде се намираме

За контакти

AyVi AyDia Ltd

  • 1000 София, България
    ул. "Будапеща" 13
  • +359 888 86 06 21
  • Диана Василева
  • http://vsichkiremonti.bg/
  • https://www.facebook.com/vsichkiremonti
  • https://twitter.com/Vsichkiremonti
http://vsichkiremonti.bg/